مشاهده خبر

اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو

اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی هفته هفتم سال 1403 اعلام شد.

فیلم سینمایی ساین

در میانه نزاع بر سر زمین، خانم کهنسالی به قتل می‌رسد و نوه اش ساین به دنبال انتقام از مقصران این اتفاق است که به یک شرکت بزرگ پول‌پرست و ضد محیط زیست مرتبط هستند.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Sayen

کارگردان: الکساندر ویت

تهیه کننده: روشیو جاد، پابلو لارین

بازیگران: رالِن مونتنگرو، انریکه آرسه، روبرتو گارسیا روئیز

ژانر: حادثه ای، هیجانی

سال تولید: 2023

کشور سازنده: شیلی

زمان پخش: پنجشنبه 1403/2/20 ساعت 23:30

 

*****************

 

سینمایی گوشواره های گلی

گلی و برادرش (علی) که پدر و مادرشان را در حادثه رانندگی از دست داده‌اند، اکنون با مادربزرگشان در مشهد زندگی می‌کنند. مادربزرگ برای گذران زندگی بافندگی می‌کند و گاهی هم زائرانی به خانه او می‌آیند. علی علاقه‌ای به درس خواندن ندارد و تلاش می‌کند به جای درس خواندن، حرفه‌ای بیاموزد. او علاقه شدیدی به پوستر خودروها دارد و مادربزرگش او را به یک مکانیک معرفی می‌کند تا حرفه مکانیکی بیاموزد. روزی او بی‌توجهی کرده و سوار یک خودرو می‌شود و ناشیانه آن را به دیوار می‌کوبد و مادربزرگش مجبور می‌شود غرامت بپردازد و غرامت خسارت خودرو، پولی است که او برای پختن آش نذری کنار گذاشته است. مادربزرگ ناراحت است و نمی‌تواند نذرش را ادا کند، علی و گلی تصمیم می‌گیرند، گوشواره گلی را بفروشند و پولش را برای پخت نذری به مادربزرگ بدهند.

 

اطلاعات تکمیلی:

کارگردان: احمدرضا کرمی

تهیه کننده: راضیه سراجی

بازیگران: علی فرقانی، طاهره سنجرانی، کتایون براتی‌نژاد

ژانر: خانوادگی

سال تولید: 1390

کشور سازنده: ایران

مدت (دقیقه): 80 دقیقه

زمان پخش: جمعه 1403/2/21 ساعت 8 صبح

 

*****************

 

سینمایی کاتال، راز میوه گمشده

زمانی که دو میوه ی‌ ارزشمند از باغ شخصی یکی از مقامات محلی ناپدید می‌شود، یک افسر جوان به نام «مهیما باسور» مسئولیت رسیدگی به این پرونده را به عهده می‌گیرد. حال مهیما برای اثبات توانایی‌های خود مصمم است تا هر طور شده این پرونده عجیب و غریب را حل کند.

 

اطلاعات تکمیلی:

نام اصلی: Kathal: A Jackfruit Mystery

کارگردان: یاشوواردان میشرا

تهیه کننده: آچین جائین، اِکتا کاپور

بازیگران: سانیا مالوترا، آناننت جاشی، ویجای راز

ژانر: پلیسی، طنز

سال تولید: 2023

کشور سازنده: هندوستان

زمان پخش: جمعه 1403/2/21 ساعت 23:30

 

 

آخرین اخبار

بازخوانی خاطرات واقعی زائرین از مهربانی امام رضا(ع) بررسی اهمیت مهریه در امر ازدواج در برنامه «بیا وسط» مراسم عروسی موضوع «برنامه بیا وسط» شد اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو «آقای قاضی» به شبکه دو آمد «روز، زندگی، بهار» با «پا به ماه» به شبکه دو می آید مجموعه «پشت پرده» از قاب شبکه دو در خط سوم این هفته؛ بعد از خواندن بسوزان طنین قدم های دلاوران شاهنامه در مجله هنری بوم سفر به سرزمین وحی با «روضه ضوان» گشتی در نمایشگاه کتاب تهران با «باغ کتاب» جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در «باغ شادونه» ویژه برنامه پایانی «ماه‌ترین پلاس» همزمان با روز دختر «جهیزیه» موضوع برنامه «بیا وسط» شد حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو پنج قلوها با «پا به ماه» به شبکه دو می آیند بررسی اصل مسئولیت در برابر ساختار در برنامه «خط سوم» حضور بانویی هنرمند و کارآفرین در برنامه «کار خونه» «بر فراز دشت» از قاب مجله هنری بوم آغاز پخش برنامه پرمخاطب «نوسان» از شبکه دو «شهرام شکیبا» مهمان «مدار بسته» شبکه دو ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) حضور دو متخصص ارولوژی در برنامه «ماه ترین پلاس» سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو بررسی دلایل «سختگیری» دختران در ازدواج در برنامه «بیا وسط» مدیریت روابط زوجین در برنامه «ماه ترین پلاس» «فرشته رضا» با «پا به ماه» به شبکه دو می آید بازگشت «خط سوم» به آنتن شبکه دو سیما حضور بازیگر و دوبلوری نام آشنا در «مدار بسته» «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان اردبیل مدیر عامل باشگاه تراکتور امشب به مدار بسته شبکه دو می آید «رابطه» در شبکه دو روایتی تازه از استاد فقید موسیقی ایران در «بوم» «پولشویی» در مدار بسته امشب حضور دکتر «حسین خیراندیش» در «مدار بسته» شبکه دو روایتی از برگزاری کنفرانس افق نو «در مرز غبارآلود» «امتحان نهایی» در شبکه دو سیما گویندگان پادکست «همزن» با «بسته پیشنهادی» به شبکه دو می‌آیند برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می رود ورود «غرغر خان» به باغ شادونه اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو حضور یک روانشناس در برنامه «ماه ترین پلاس» حضور بانویی کارآفرین و هنرمند در برنامه «کار خونه» بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط» داستان تولد پسر کوهستان در برنامه «پا به ماه» پخش مستند «نیمه شب 24 آوریل» از شبکه دو سیما «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی» قدردانی مجلس شورای اسلامی از دست‌اندرکاران برنامه‌های قرآنی رسانه ملی

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها