مشاهده خبر

بازتاب خبری پاسخ مقتدارنه ایران به جنایات رژیم صهیونیستی در شبکه دو سیما

همزمان با عملیات وعده صادق 2، شبکه دو سیما با پوشش خبری گسترده این مهم همراه مخاطبان این شبکه بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما؛ در پی عملیات «وعده صادق 2» و از لحظات اولیه آن شبکه دو با برنامه ها و گفتگوهای ویژه تلفنی همراه مخاطبان این شبکه بود. این شبکه با برنامه زنده «زمانه» و گفتگوهای حضوری و تلفنی با کارشناسان و همچنین پخش نماهنگ‌های مختلف و میان برنامه های ویژه از جمله «عماد مغنیه و جنگ سی و سه روزه» مخاطبان را در جریان لحظه ای این عملیات قرار داد.

برنامه «زمانه» با اجرای امین سلیمی، سحر دانشور، محسن آزادی، مونا اورعی هر روز با پخش ویژه در چند نوبت با موضوع عملیات «وعده صادق 2» روانه آنتن شبکه دو سیما شد. این برنامه به صورت روتین شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت 23:15 پخش می شود.

برنامه «نوسان» که به مرز بازدید سه میلیونی در تلوبیون رسیده است، و هرشب بعد از خبر 20:30 پخش می‌شود، نیز از دیگر ویژه برنامه های شبکه دو سیما در این ایام بود. 

همچنین مستندهایی از جمله مستند «تنبیه»، «عملیات اسارت»، «دروازه تموز»، «دیوار شکسته»، «قصه های قدس»، «معادله نصر» و ... از آنتن شبکه دو سیما پخش شد.

همزمان با «جمعه نصر» و حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران؛ شبکه دو سیما از آغاز مراسم با پوشش کامل بیانات رهبری و پخش تصاویری از حضور با شکوه امت اسلامی همراه مخاطبان این شبکه بود. همچنین برنامه های «زمانه» و «پاورقی» با برگزاری پویش‌های ویژه به صورت جداگانه با موضوع «جمعه نصر» و حضور مردم در آن و ارسال عکس‌های خانوادگی این مراسم باشکوه را به زیبایی به تصویر کشیدند. پخش مجموعه عملیات اقتدار با محوریت مبارزات نیروهای مقاومت فلسطین همزمان با سالگرد عملیات طوفان الاقصی نیز از دیگر برنامه های شبکه دو سیما در این ایام است.

 

آخرین اخبار

بازتاب خبری پاسخ مقتدارنه ایران به جنایات رژیم صهیونیستی در شبکه دو سیما مستند «معادله نصر» از قاب شبکه دو سیما «قصه های قدس» از شبکه دو روایت می‌شود پخش ویژه برنامه زمانه با موضوع ترور و شهادت دبیر کل حزب الله لبنان سازشکار، ترس را مصلحت اندیشی می‌داند پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله رئیس سازمان صداوسیما در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت پخش مستند «اسرائیلیسم» از قاب شبکه دو سیما حزب‌الله شهادت سیدحسن نصرالله را تأیید کرد پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان «عملیات اقتدار» در شبکه دو «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان البرز حضور بانویی هنرمند و کارآفرین در «کار خونه» بررسی حوادث تروریستی لبنان در «زمانه» امشب بررسی حادثه معدن طبس در «زمانه» امشب فصل جدید مسابقه «خانه ما» از شبکه دو آغاز پخش ویژه برنامه «وادی» از شبکه دو سیما «کار خونه» با حضور بانویی کارآفرین از استان قزوین جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در «حسینیه بهشت» بازگشت «باغ شادونه» به آنتن شبکه دو همزمان با ولادت نبی اکرم(ص) جشن آغاز سال تحصیلی با «خونه دوم» از «شهیدانه زیستن» تا «خداحافظ رفیق» در هفته فیلم‌های کوتاه شبکه دو (سینما دو +) گذری از دل معماری تا دیار عاشقان در ویژه برنامه «وادی» دانشمندان آینده ایران در زمانه امشب بازگشت عموهای فیتیله ای به تلویزیون بررسی عملیات موفق آمیز ماهواره بر «قائم ۱۰۰» در زمانه امشب مروری بر خاطرات شیرین تلویزیون در «خیلی دور، خیلی نزدیک» زمانه امشب و «پزشکانی که کم داریم» پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو عوامل «مجله هنری بوم» روی خط 162 در زمانه امشب بررسی می‌شود؛ سهم مدارس دولتی از کنکور چقدر است؟ ربیعانه های شبکه دو سیما آغاز فصل جدید برنامه «پاورقی» از شبکه دو سیما رقابت شاعران خوش ذوق ایرانی در سرزمین شعر صبح هر ایرانی با «صبحانه ایرانی» «تازه وارد» به شبکه دو رسید «سفره های بهشتی» در شبکه دو سیما «خادم خورشید» به شبکه دو می آید روایتی از خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) در مستند «مزد خدمت» در زمانه امشب بررسی می‌شود؛ آیا شغل و تحصیلات شما متناسب است؟ «مسافر ری» به شبکه دو می آید اطلاعات و زمان پخش فیلمهای سینمایی شبکه دو شنیدنی های شاعر غزل‌های شورانگیز در «سرزمین شعر» بررسی دلایل نارضایتی پرستاران در «زمانه» روایتی از دلدادگی زائران پیاده امام رضا (ع) در مستند «شمس الشموس» بررسی معماری و آثار هنری حرم امام رضا(ع) در مستند «تجلی» روضه آخر ماه صفر با «حسینیه بهشت» «محمد رسول الله» در قاب شبکه دو سیما حضور بانویی هنرمند و کارآفرین در «کار خونه»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها