خودروسازهایی که اصلا نیازی به تبلیغ ندارند!

خودروسازهایی که اصلا نیازی به تبلیغ ندارند!

معرفی

وحید رونقی مجری برنامه صبحانه ایرانی با اشاره به تجربه خود از گفت‌وگو با روابط عمومی یکی از خودروسازان و پیشنهاد اسپانسری می‌گوید به او گفته‌اند: ما اصلاً نیازی به تبلیغ نداریم چون تا پایان سال 1401 همه محصولاتمان را پیش فروش کرده‌ایم. این مسئله ناشی از عدم وجود رقابت و قدرت انتخاب برای مردمی است که چاره‌ای جز خرید همین اتومبیل‌ها ندارند.

 

«صبحانه ایرانی» شنبه تا پنجشنبه ساعت 7 صبح از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.