آغاز فصل سوم «کار خونه» با حضور کارآفرینی موفق از مازندران

آغاز فصل سوم «کار خونه» با حضور کارآفرینی موفق از مازندران

معرفی

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب سیده مریم یوسفی اهل استان مازندران، شهر ساری است که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضاهای موجود در شهر ساری و روستاهای اطرافش مانند بخش مرکزی دودانگه، کیاسر و...، باعث ایجاد اشتغال‌زایی برای خود، اعضای خانواده اش و همچنین دویست نفر از بانوان این خطه در حیطه قالی بافی شود. از بین دویست بافنده ای که با ایشان همکاری می کنند، صد بانو جزو زنان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد هستند. خانم یوسفی به عنوان راهبر شغلی با کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز همکاری می‌کنددر این قسمت از مستند، میثم معافی (مدیرکل کمیته امداد استان مازندران) ضمن بازدید از طرح اشتغال‌زایی خانم یوسفی، درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت می‌کند.

«کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که قسمت اول فصل سوم آن پنجشنبه حوالی ساعت 20 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

گفتنی است این برنامه به صورت روتین پنجشنبه ها روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود، که ساعت پخش آن برای هفته‌های آتی مجددا خدمت مخاطبان گرامی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها